Ahad, 18 November 2012

Pergi tak Kembali

Cuti Seminggu sudah berlalu.. Dua hari hanya berehat d'rumah saja, 3 hari melawat family's
d'kampung & sehari untuk mengemas barang dan perjalanan balik k'bndar Johor..

Aku rasa sedih sgt bila dapat tahu yg atuk aku sedang sakit, padahal aku baru saje menziarahinya
mggu lepas,, x sampai seminggu,, lepas tu ,
pda hari Jumaat 16/11/2012 jam 7.20 pm, aku mndapat berita yg atuk telah meninggalkn dunia nie..
sedih sgt2,, dan aku m'minta kebenaran dpd manager aku, untuk pulang k'kmpung..

Hmmm... terkilan sangat2, sbb xdpt tgk atuk buat kli terakhir & menjenguk makamnya..
mungkin itu bukan peluang aku....

Rindu sgt2 kat atuk, lepas nie kakak dah xdengar gelak tawa atuk..
kakak sayang atuk..

Sahabatku yg membaca ,,
sama2lah sedekahkan surah Al-fatihah kpd arwah atukku..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan