Jumaat, 22 Februari 2013

my kawan :)


Hai.. haa ini semua staff merangkap bestfriend. Kenal mereka pun, antara assistant dgn staf itu je
lama-lama kiteorang rapat sampaikan dah macam adik-beradik. suka melayan mereka, kepala gila-gila la katakan. Okay perkenalkan sorang-sorang ea,, yang bertdung kelabu tu kak syera, adik ika & adik ella. kak syera umur dia dah 23 tahun tu sebb panggil dia akak, hormat. hehehe..

Mula-mula kenal k.syera, sbb dia kerja kt situ dulu dan pangkat PPP , as pmbntu saya, dia tak lama ngn saya sbb nk berhenti tak sihat, masa tu kenal pun sekejap je,, kami rapat semula sebb tertentu and dia pun kembali bekerja disini (SAKAN) dari situ kami terus jadi rapat sampai sekarang,, walaupun kami berjauhan..

Ika / Mastika.. dia staff yg mula2 mmg tak bertegur, walaupun masa tu aku yg amik dia bekerja. sbb masa tu aku balik kampung, then kenal sekejap, sbb aku kene jaga cawangan lain. aku start rapat, pasal nombor kod PUK handphone aku. aku punye lah mengelabah gila, smpai tak boleh2 nak dapatkan kod puk tu. smpai mmg tak nak tukar nombor lain. sbb nombor tu penting & rasmi. huhuhu.. and tak lama aku dapat mesej daripada ika, dia nak aku jadi akak angkat dia,, fuhh,, masa tu ak baca text tu,, mmg nk tergelak.. hehehe.. tapi takpe , skrng dah pun jadi akak angkat dia serta kawan baik dia.. Dia nie perangai gila-gila, cool, open minded, ada masalah pun still tersenyum,, kalau aku ada masalah ke nk kongsi kegembiraan semuanye kat dia. Sayang and susah nak jumpa kawan yang mcm nie..

Ella / Norellawati.. aku tak tahu nak citer macam mana,, dia muncul tiba-tiba, tanpa ada peristiwa.. tapi kiteorang tetap seperti adik-beradik jugak.. Entahlah.. mmg tak ada.. sedihkan ! tape yang penting dia dah masuk sebahagian dpd keluarga aku..

Apa-apa pun akak sangat berterima kasih pada korang semua sebab sudi terima akak dalam hidup korang.. Akak sayang korang semua..  Kenangan kita tak boleh diukir dalam tulisan tapi boleh diukir dalam ingatan korang semua.. akak tahu dalam perhubungan kita ada jugak dugaan.. itu menunjukkan Allah mahu kita tahu, sama ada kita semua boleh teruskan perhubungan persahabatan itu atau tidak,, so kita semua dah nampakkan usaha-usaha kita memperbaiki hubungan itu. Jadi hargailah korang sebuah persahabatan yg telah kita bina. jangan hancurkan ia kerana dengan sifat iri hati..

Walaupun jauh, akak sentiasa ingat korang semua ....  :')
Salam sayang dr fatin ahmad :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan