Ahad, 24 Februari 2013

meet Ainan Tasneem :D

Woww Alhamdulillah.. teruja sangat sebab dapat jumpa Ainan Tasneem yang terkenal dengan tajuk lagu ' Aku Suka Dia '.. teruja tak terkata.. impian untuk berjumpa artis yang sangat lah aku suka.. Hanya Allah swt sahaja tahu macam mana perasaan tu.. okey,, memang aku teruja gila.. walaupun sekejap,, akhirnya dapat jugak tengok dia secara live and berdiri bersebelahan dengannya.. sape tak teruja kan,, kalau boleh nak heboh satu dunia.. ceeehhh.. janganlah, memang kene kutuk balik. huhuhu... Now,, ainan dah meet depan-depan,, sekarang aku nak jumpa Najwa Latif pulak ... huuuu,, bila ek ? tunggu aku jadi artis lah.. kahkahkah,, berangan je kau, fatin...... 


haa.. nampakkan tu yang oren cik ainan , tengah cik atin , kanan cik siti .. okey, da nampakkan perbezaan aku sekarang kat situ.. uwaaaa :'( aku dah gemuk ... dah! korang jangan tengok aku,, tengok kiri kanan je ... hahaha.. nampak sangat baju aku tu besar sebenarnya .. hekhekhek ..

selamat malam !
Assalammualaikum... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan