Selasa, 26 Februari 2013

mirip

Hai-hai si gadis comel =) Comel ? haa entry kali ini aku nak bercerita , pasal aku bukan korang.. hikhikhik.. 

Alhamdulillah, aku nak berterima kasih lah kat sape-sape yang memuji aku nie, hikhikhik .. aku comel ! aku tak nampak pun aku nie comel ,, tapi pandangan orangkan,, so aku terimalah dengan senyuman lebar.. kihkihkih 

aku pun nak puji diri sendiri pun segan,, apetah lagi nak terima pujian dari orangkan.. dah lama dah orang cakap macam tu,, tapi buat tak tahu je,, biasalah orang nak memuji kan, terima je .. sejak aku duk umah, keje aku tu lah, hantar and amik adik aku kat sekolah,, setiap kali balik je ,, ayat first aku dengar,, " akak, kawan aku kirimsalam and dia cakap kau comel" tu jelah ayat dia hari-hari.. nanti aku tanya balik,, siapa kawan kau tu , laki ke perempuan ?" perempuan ! hehehe .. 

satu lagi ada jugak yang kaitkan rupa aku dengan artis , diana amirlah , wawa zainal lah, tapi kawan-kawan cakap lebih mirip pada wawa zainal ... Alhamdulillah, syukur ada orang cakap macam tu =) hihihi ..

macam nie ,, siket je rupa ,, wawa zainal ade lesung pipit, saya tak ada .. wuuu





1 ulasan: