Sabtu, 9 Mac 2013

ceritaku 3

Hati ini rasa tak menentu, kecewa, cemburu, resah, gelisah, takut, hati dan pemikiran kadang-kadang berfikir negatif,, macam-macam rasa ada.. tapi perlu ke aku berasa sebegitu.. aku tak tahu sampai kemana hubungan aku dengan dia.. hanya sekadar berkawan atau lebih dari itu. entahlah.. Ya Allah, kau janganlah patahkan semangat aku,untuk terus memiliki dia.dengan satu cara terus -menerus berdoa kepadamu Ya Allah.

aku bukanlah tak kesah kalau dia tak selalu mesej or call,, yang penting dia selalu ingat akan aku disini. aku pun tak jugak selalu text dia, sebab aku tak nak kacau dia dengan kerja dia.. tu je, tak de sebab lain pun. melainkan aku memang tengah takde kredit.. hehe .. yelaa, aku tengah tak kerja sekarang,, manalah berduit, lainlah kalau ada buat bussiness online kan,.. hari-hari masyuk..

cuma sekarang nie je aku takut, aku takut kehilangan dia,, dulu masa couple dgn ex-boyfriend, kalau putus pun tak lah nak bersedih sampai tak lalu nak makan,, huhuhu .. mungkin aku dah takde hati nak bercouple-couple nie,, bercinta lepas nikah, okey, lagi bagus.. hehehe. itulah niat aku yang sebenar.,, tapi tertunaikah ?

awak, awak, awak, awak, awak, awak, awak, awak, ~~~~~
teringat masa-masa saya kenal awak,, awaklah hero saya :) terima kasih selamatkan saya :')

p/s = awak, walau saya tak selalu mesej or call, tapi saya selalu mendoakan yang terbaik untuk awak, dan saya selalu mengingati awak setiap masa. percayalah,, walaupun kita jauh saya setia menunggu awak :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan